ورود كاربران

تاریخ ویرایش: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۳۹۷

اخبار › اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.

3

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

در سومین روز از هفته سلامت با عنوان “تعهد و مسئولیت پذیری نهادهای موثر”اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شاهرود با ریاست معاون سیاسی امنیتی فرماندار،دکتر بینش معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان و اعضای کارگروه سلامت درروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در محل سالن اجتماعات این معاونت تشکیل شد.

در ابتدا دکتر بینش ضمن عرض سلام و خیرمقدم،اعیاد شعبانیه و هفته سلامت را به همه ی شرکت کنندگان تبریک گفتند.

معاون بهداشتی در ادامه افزود: هر جامعه ای که در اجتماعی شدن سلامت،گامهای بلند و موثری برداشته،توانسته است به اهداف و برنامه ریزی های خود دست پیدا کند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، با توجه به شعار امسال هفته سلامت(سلامت برای همه) تاکید کرد: همه ی افراد جامعه باید به طور عادلانه به خدمات بهداشتی دسترسی داشته باشند و بدون هیچ فشار مالی این خدمات را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه، حدودا، نیمی از جمعیت دنیا دسترسی به خدمات بهداشتی را ندارند، افزود: در حال حاضر ایران یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه می باشد.

دکتر بینش در پایان افزود امیدواریم،در راستای نیل به اهداف خود با سرعت و شتاب بیشتری نسبت به قبل عمل کنیم.

در ادامه احمد خرم معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،از دکتر بینش و همکارانشان،به خاطر خدمات ارزنده در برنامه سلامت نوروزی تشکر کردند، و در ادامه مصوبات و اقدامات دستگاه های اجرایی شهرستان، در جلسه قبل را بررسی، و از همه ی اعضای شرکت کننده خواستند با تمام توان در اجرایی شدن مصوبات همکاری لازم را به عمل آورند.

شایان ذکر است در خلال این جلسه،مدیر روابط عمومی دانشگاه تعریف جامع و کاملی از سلامت ارائه و به تشریح برنامه ها ی هفته سلامت پرداختند.

در پایان بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت بین شرکت کنندگان این جلسه توزیع گردید.

شرکت کنندگان بعد از پایان این جلسه به اتفاق معاون بهداشتی،از نمایشگاه هفته سلامت که در محوطه این معاونت دایر شده است دیدن کردند.

4

6

1

نظرات

Your email address will not be published. Required fields are marked *